Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Ice 2x White Widow | 110W T-neon klerenkast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1x Ice 2x White Widow | 110W T-neon klerenkast

Hier dan, de beloofde foto's van de vrouwtjes

Ze gaan mooi hoor, en ik ben dik tevreden over de toppen! Het is beter als dat ik gedacht dat het zou worden...Ze zouden officieel nog 11 dagen moeten tot ze omgaan, maar nog ff aanzien hoe ze gaan, ik begin in ieder geval vanaf de 10de te spoelen.

IMAG0181.jpgIMAG0183.jpgIMAG0188.jpg Dit zijn enkele topjes van Ice, de dikste en mooisten...

IMAG0182.jpgIMAG0184.jpgIMAG0186.jpg Dit zijn wat shotjes van de White Widow, de laatste foto, die top heeft echt al bijna 90% bruine haartjes?

IMAG0185.jpg Totaalplaatje

IMAG0187.jpg De ice plant geeft dit blad, hangt onderaan de plant. Kan dit kwaad of moet ik nog ingrijpen voor ze omgaan?

Hoop dat jullie m mooi vinden!

Groeten

Comment

snap je nu wat ik bedoelde met berichtje 86. veel haar, weinig wiet. toppen zijn nog lang niet volgroeid en dat zal door je licht ook niet meer gebeuren. jammer want met een goeie lamp zou dit kweekje denk ik best een goeie opbrengst kunnen hebben. zo schaars en harig worden eigenlijk alle kweekjes onder tl of spaarlamp. tenminste, die ik heb gezien... ook ik ben begonnen onder spaarlamp, en had toen hetzelfde resultaat..

als straks alles droog is zul je merken dat er maar weinig bruikbaars overblijft en je van een groot lijkende top maar een klein jointje kan draaien.

ik zou er een tennisbal hash van maken, dan smaakt het goed, en hou je er nog voldoende rookwaar aan overr.

die voedingstekorten zou ik niks meer aan doen nu. is normaal, in de eindfase sterft de plant af..
      Last edited by mr pitbull; 8 June 2012, 15:14.

Comment

Hier ff wat fotojes van de trichomes van dichtbij, op 1 van de fotos lijken er al wat amber trichomes tussen te zitten?

Naamloos.jpgNaamloos1.jpgNaamloos2.jpg

Wat denken jullie hier nu van? Gaan ze de 17de halen of gaan ze eerder om?

Nogmaals, op de eerste foto lijkt het wel alsof er al amber kleurige trichomes zitten.

Wat denken jullie?

Comment

Ik zie nog meer helder-doorzichtige volgens mij.
          Zolang die niet minstens allemaal milky-wit zijn ben je te vroeg denk ik.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zo, hier dan nog wat trichome fototjes, iemand nog tips om nog dichtere foto's te maken van de trichomes dmv standen van de camera etc?

IMG_0114.jpgIMG_0117.jpgIMG_0120.jpg

Wat denken jullie er nu van?

Comment

Naamloos.jpg

Op deze foto kan je ze aardig zien als je t mij vraagt, ze zijn hier bijna allemaal wit, hier en daar een doorzichtige en ook al een paar amber..

Comment

Hier nog wat trichome fotojes, nogmaals: wat denken jullie er van ?

IMG_0175.jpgIMG_0176.jpgIMG_0177.jpgIMG_0179.jpg

Hoe zien de trichomes eruit? Twijfel namelijk erg of ik ze om zal halen ja of nee. Vind namelijk zelf dat de trichomes wel aardig wit zijn, maar omdat ik niet dichtbij genoeg kom met mn fotocamera vraag ik t jullie, aangezien dat bij mij een gebrek aan ervaring is

Groetjes

Comment

Ziet er verdomd nice uit, en je kan ze denkik wel omdoen al zou ik ze nog een weekje laten staan, misschien tijd om te flushen als je dat nog niet gedaan hebt, of de stam te doorprikken en de plant stressen om nog wat extra THC eruit te persen !

Comment

zijn ze al om? :p
                    If we all had a bong, we'd all get along

Comment

Ja ben ook erg benieuwd! Ben zelf nog bezig met een buitenkweekje autoflowers en een onbekende sativa en ga straks naar binnen goeie leerstof ook van Mr Pitbull.

Comment

ik denk dat ie heeft geknipt en de woorden van mr pitbull waarheid zijn geworden en zijn mooie dikke toppen inmiddels zijn getransformeerd tot poeder en haar.. en dat ie zich een beetje schaamd en het eindresultaat niet durft te laten zien

wel jammer want daar kunnen vele hobbyisten weer van leren.

weet uit ervaring dat als je met veel meer planten gepakt word je met een paar dagen weer op straat staat dus opgepakt zal hij ook niet zijn.

ben benieuwd!!

Comment

Ik ben ook erg benieuwd , heb namelijk al veel succesvolle kweekjes onder tneon vandaan zien komen .
                          Hoop dat er nog een update komt

Comment

Bezig...
                          X